Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Рудаченко О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Клебанова Т. С. Прогнозування показників фінансової діяльності підприємства житлово-комунального господарства за допомогою адаптивних моделей [Електронний ресурс] / Т. С. Клебанова, О. О. Рудаченко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 1. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_1_23 Мета роботи - попередження банкрутства підприємств житлово-комунального господарства (ЖКГ). Розглянуто роль, місце і значення ЖКГ на сучасному етапі національної економіки. Наведено перелік значних проблем підприємств ЖКГ. Сформовано методичний підхід до оцінки, аналізу та попередження банкрутства, який включає в себе три етапи: перший - вибір діагностичних показників фінансового стану підприємств ЖКГ, другий - визначення класів кризи фінансового стану підприємства ЖКГ, третій - визначення прогнозних значень діагностичних показників фінансового стану підприємств ЖКГ. Проведено прогнозування адаптивними моделями діагностичних показників фінансової діяльності на прикладі комунального підприємства Харківської області, що показало досить високі результати та якісний прогноз.
| 2. |
Димченко О.В. Підвищення ефективності діяльності підприємств ЖКГ у контексті попередження кризового стану (на прикладі КП "Харківводоканал”) [Електронний ресурс] / О.В. Димченко, О.О. Рудаченко, Я.М. Хайло, К.В. Кошелевич, О.С. Бездітко // Комунальне господарство міст. Серія : Економічні науки. - 2016. - Вип. 131. - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_econ_2016_131_7
| 3. |
Клебанова Т. С. Особливості використання нейро-нечітких моделей у фінансовій діяльності комунальних підприємств [Електронний ресурс] / Т. С. Клебанова, О. О. Рудаченко // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2016. - Вип. 5(1). - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2016_5(1)__24
| 4. |
Димченко О. В. Європейські стандарти бізнес-планування як елемент комплексного розвитку житлово-комунального господарства регіону [Електронний ресурс] / О. В. Димченко, А. Ю. Бережна, О. О. Рудаченко // Економіка і регіон. - 2016. - № 3. - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2016_3_8 Розглянуто проблеми житлово-комунального господарства, які призводять до незадовільного фінансового стану підприємств усієї галузі. Обгрунтовано необхідність бізнес-планування, включаючи європейські стандарти, як для управлінців підприємства, так і для державної влади. Доведено, що правильно складений бізнес-план є елементом комплексного розвитку житлово-комунального господарства регіону.
| 5. |
Димченко О. В. Ключові аспекти прогнозування дебіторської та кредиторської заборгованостей на підприємствах ЖКГ (на прикладі КП "Харківводоканал") [Електронний ресурс] / О. В. Димченко, О. О. Рудаченко, Я. М. Хайло, О. С. Бездітко, Є. О. Бородіна // Комунальне господарство міст. Серія : Економічні науки. - 2017. - Вип. 138. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_econ_2017_138_5
| 6. |
Димченко О. В. Системний блок "енергозбереження" в стратегії реформування ЖКГ [Електронний ресурс] / О. В. Димченко, Я. М. Хайло, О. О. Рудаченко // Бізнес Інформ. - 2018. - № 9. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_9_8 Житлово-комунальне господарство є самостійною галуззю національного господарства. Метою функціонування підприємств ЖКГ є задоволення потреб населення та господарств у послугах, що забезпечують нормальні умови для життя та роботи. У ЖКГ важливе місце займають підприємства водопостачання та водовідведення. Одним з найбільших підприємств ЖКГ м. Харкова та Харківської області є КП "Харківводоканал". На даний час у системі КП "Харківводоканал" проводиться підготовча робота щодо розбудови програмного механізму управління процесом енергозбереження у складі реформаційних заходів на період до 2020 р. і на більш віддалені часові горизонти. Таким чином, запропоновано варіант схеми управління енергозбереженням. Розрахунки показали, що організація ресурсозбереження на підприємстві включає в себе техніко-технологічні, кадрові, інтелектуальні, фінансові, інформаційні, політико-правові, екологічні та інші елементи, які є важливою та невідіємною складовою енергозбереження.
| 7. |
Клебанова Т. С. Виявлення впливу негативних і позитивних факторів діяльності теплоенергетичних підприємств на кінцевий результат [Електронний ресурс] / Т. С. Клебанова, О. О. Рудаченко // Бізнес Інформ. - 2018. - № 6. - С. 160-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_6_23 Теплова енергія країни є однією з найважливіших складових діяльності державних і місцевих органів влади, де головним завданням, перш за все, є надання якісних послуг з теплопостачання населенню. Проте на сьогоднішній день теплова енергетика та сфера споживання теплової енергії України знаходяться в кризовому стані. Розглянуто основні переваги та важливість беззбиткової діяльності саме теплоенергетичних підприємств. Обгрунтовано застосування факторного аналізу та виявлено, які саме фактори впливають на фінансовий результат підприємств. На прикладі найбільшого теплоенергетичного підприємства України за допомогою чотирьохфакторної моделі досліджено вплив окремих факторів на зміну доходу з метою виявлення резервів покращення управління фінансовими результатами підприємства. Розрахунки показали, що керівництву необхідно негайно вжити превентивні заходи, що дадуть змогу покращити фінансові результати підприємства в майбутньому для усунення впливу негативних факторів.
| 8. |
Димченко О. В. Особливості діагностики та попередження кризових явищ на підприємствах ЖКГ (на прикладі КП "Харківводоканал") [Електронний ресурс] / О. В. Димченко, О. О. Рудаченко, Я. М. Хайло, О. С. Костильова, С. І. Драчова // Комунальне господарство міст. Серія : Економічні науки. - 2018. - Вип. 6. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_econ_2018_6_4
| 9. |
Димченко О. В. Завдання розвитку управлінського обліку в технології ресурсозбереження [Електронний ресурс] / О. В. Димченко, Я. М. Хайло, О. О. Рудаченко // Бізнес Інформ. - 2018. - № 10. - С. 429-435. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_10_66 Обгрунтовано напрямки та заходи з вдосконалення системи інформаційного забезпечення підприємств водопровідно-каналізаційного господарства, орієнтованих на організаційно-економічні інновації при впровадженні програм ресурсозбереження. Визначено завдання подальшого розвитку управлінського обліку як базової складової аналітичної функції управління. Запропоновано пріоритети щодо порядку розбудови сучасного механізму ресурсозбереження, виділено інтелектуальний капітал як головний фактор впливу на процес розвитку підприємства. Визначено, що значний негативний внесок у загострення проблеми до рівня, коли підприємства входять у збитковий режим діяльності і надовго в ньому затримуються, роблять недосконалі методи та механізми управління ресурсовикористанням і ресурсозбереженням, а доповнює цей негатив недосконала інформаційна база, яку, перш за все, слід модернізувати в системі управлінського обліку.
| 10. |
Клебанова Т. С. Попередження фінансових криз у корпоративних системах на основі нейро-нечітких моделей [Електронний ресурс] / Т. С. Клебанова, В. С. Гвоздицький, О. О. Рудаченко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 2. - С. 140-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_2_21 Вирішено актуальну проблему загрози формування фінансових криз у корпоративних системах на основі нейро-нечітких моделей, які дозволяють своєчасно спрогнозувати загрозу банкрутства та попередити його. Зазначено, що понад 50 % ВВП України виробляють корпоративні підприємства, і, крім того, є чітка тенденція до поглинання корпораціями суб'єктів малого та мікробізнесу. Наведене доводить необхідність підвищення уваги до проблематики банкрутства саме корпоративних підприємств як визначальної ланки національної економічної інфраструктури. Щороку загострення фінансових криз на корпоративних підприємствах набуває все більшого розголосу, що потребує негайного вирішення даної проблематики.
| 11. |
Рудаченко О. О. Основні моделі прогнозування банкрутства підприємств [Електронний ресурс] / О. О. Рудаченко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 1. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_1_8
| 12. |
Димченко О. В. Роль підприємств теплоенергетики в комплексі житлово-комунального господарства України [Електронний ресурс] / О. В. Димченко, О. О. Рудаченко, Є. Мозговий // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 5(1). - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_5(1)__12
| 13. |
Белявцева В. В. Особливості сучасного етапу районування обласних територій [Електронний ресурс] / В. В. Белявцева, О. В. Димченко, О. О. Рудаченко // Проблеми системного підходу в економіці. - 2019. - Вип. 3(2). - С. 68-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2019_3(2)__12
| 14. |
Клебанова Т. С. Моделювання критичних факторів соціальної напруженості в Україні шляхом множинного регресійного аналізу [Електронний ресурс] / Т. С. Клебанова, О. О. Рудаченко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2019. - № 2. - С. 102-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2019_2_15
| 15. |
Рудаченко О. О. Особливості соціально-економічного розвитку країни в сучасних умовах [Електронний ресурс] / О. О. Рудаченко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 2. - С. 230-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_2_44
| 16. |
Рудаченко О. О. Теоретичні засади формування системи фінансового управління країни [Електронний ресурс] / О. О. Рудаченко, Н. В. Бібік, Н. О. Чех // Інтелект XXI. - 2019. - № 5. - С. 82-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2019_5_18
| 17. |
Пустовгар С. А. Модель превентивної діагностики фінансового ризику державного підприємства [Електронний ресурс] / С. А. Пустовгар, О. А. Рудаченко // Інвестиції: практика та досвід. - 2019. - № 20. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2019_20_13
| 18. |
Рудаченко О. О. Формування основних напрямів щодо зниження соціальної напруженості в країні [Електронний ресурс] / О. О. Рудаченко // Інтелект XXI. - 2020. - № 1. - С. 71-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2020_1_14
| 19. |
Бібік Н. В. Інформаційно-аналітичні засади управління бюджетуванням в об’єднаних територіальних громадах [Електронний ресурс] / Н. В. Бібік, В. О. Єсіна, О. О. Рудаченко // Бізнес Інформ. - 2020. - № 9. - С. 107-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_9_12 У зв'язку з процесами децентралізації все більшої уваги набувають питання, пов'язані з формуванням об'єднаних територіальних громадах (ОТГ). Великою перевагою при створенні ОТГ є передача від державних органів влади значних повноважень щодо бюджетів місцевому самоврядуванню. Доведено, програмне забезпечення у сфері управлінського обліку та бюджетування повинно включати в себе методики впровадження підсистем бюджетного та процесного управління, а також засоби для проектування регламентів системи управління фінансами. Запропоновано необхідні мінімальні вимоги до програмного забезпечення процесу бюджетування, які показують, що за рахунок потужної та гнучкої системи формування аналітичних звітів відбувається значне покращення організації роботи щодо виконання та аналізу бюджету. Наведено перелік і характеристику програмного забезпечення, що є в наявності на українському ринку, які підтверджують, що проведення автоматизації бюджетування за рахунок впровадження інтегрованої інформаційної системи можливе та залежить лише від розуміння важливості та необхідності цього з боку керівництва ОТГ. Процес розробки управлінських рішень має ряд аналітичних процедур: аналіз інформації, що надходить, використовуваної для прийняття управлінських рішень; аналіз альтернативних варіантів рішень; аналіз ходу виконання рішення й аналіз відхилень отриманих результатів від запланованих. Аналітична діяльність є невід'ємним атрибутом всього управлінського процесу. За результатами дослідження можна зробити висновок, що збільшення кількості управлінських завдань, що одночасно постають перед керівництвом громади, формує передумови для створення інформаційно-аналітичної системи, дані якої зможуть задовольнити будь-які запити - як зовнішні, так і внутрішні. Забезпечення необхідною інформацією в потрібний час на основі управлінського обліку й аналізу становить суть організації інформаційного обслуговування процесів бюджетування та управління, сприяє досягненню цілей, окреслених у стратегії розвитку громади.
| 20. |
Рудаченко О. О. Класифікація регіонів України за рівнем формування соціальної напруженості [Електронний ресурс] / О. О. Рудаченко, Т. С. Клебанова // Бізнес Інформ. - 2020. - № 10. - С. 128-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_10_17 Проведено класифікацію регіонів України за рівнем формування соціальної напруженості та визначено превентивні заходи, спрямовані на недопущення створення кризових ситуацій. Доведено, що соціально-економічна ситуація, характерна для України, значно погіршилася. Про це свідчить зниження великої кількості міжнародних індикаторів, що характеризують стабільність розвитку країни. Запропонований у роботі методичний підхід до класифікації регіонів за рівнем формування соціальної напруженості включає два основні етапи: обгрунтування системи соціально-економічних показників, що характеризують рівень соціальної напруженості; вибір і обірунтування моделей класифікації регіонів. Проведений аналіз значень соціально-економічних показників кожного кластера дозволив виділити такі класи регіонів за рівнем формування соціальної напруженості: 1 клас - підвищений рівень формування соціальної напруженості; 2 клас - низький рівень формування соціальної напруженості; 3 клас - високий рівень формування соціальної напруженості. Особливе значення для дослідження представляє 3 клас, тобто клас з високим рівнем формування соціальної напруженості, що призводить до кризового стану. Регіони, що потрапили до складу цього класу, повинні мати серйозну державну підтримку в соціальній сфері. Результати дослідження показали, що кількість регіонів у класі з високим рівнем формування соціальної напруженості постійно зростає та, на жаль, зменшується кількість регіонів, де соціальна сфера більше розвинена. Варто зазначити, що дана ситуація вкрай небезпечна, оскільки може призвести не тільки до соціальної, але й економічної та політичної криз. Проведений аналіз стану регіону кожного з отриманих класів надає можливість попередити загострення криз у соціальній сфері та визначити перелік превентивних заходів, що можуть привести до зниження втрат як по окремих класах, так і по державі в цілому.
| | |
|
|